LANO | Dětské postele, patrové postele, nízké patrové postele

Obchodní podmínky

 VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY 

INTERNETOVÉHO OBHODU SPOLEČNOSTI LANO NÁBYTEK

PLATNÉ OD 1. SRPNA 2022.

I. Úvodní ustanovení

 

  1. Internetový obchod je dostupný na adrese: www.lanonabytek.cz (dále jen „Obchod“). Provozovatelem Obchodu je Cezary Siwik, podnikající pod názvem: „LANO MEBLE“ Siwik Cezary, Tyble 63a, 98-420 Sokolniki, NIP: 6190013551, REGON: 100363308 (dále jen: „Prodávající“ nebo „Poskytovatel služeb“).
  2. Níže uvedené obchodní podmínky jsou účinné vůči spotřebitelům i vůči podnikatelům, kteří využívají služeb nabízených Obchodem.
  3. Správcem osobních údajů, které jsou zpracovávány za účelem implementace ustanovení těchto obchodních podmínek, je Prodávající. Osobní údaje jsou zpracovávány toliko pro účely, v rozsahu a na základě zásad uvedených v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných na adrese www.lanonabytek.cz
  4. Níže uvedené obchodní podmínky stanovují zásady a pravidla týkající se prodeje Zboží ze strany Prodávajícího, a dále pravidla týkající se poskytování Elektronických služeb pomocí prostředků komunikace na dálku ve formě internetového Obchodu, jakož i pravidla pro používání internetového Obchodu a doplňkových funkcí zpřístupněných prostřednictvím Internetového obchodu.
  5. Na poskytování služeb elektronickou formou se vztahuje zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

 

II. Definice

 

  1. Pracovní den – za pracovní den se považuje každý den od pondělí do pátku kromě státních svátků a ostatních svátků vymezených v ustanoveních § 1 a § 2 zákona č. 245/2000 Sb., o státních svátcích, o ostatních svátcích, o významných dnech a o dnech pracovního klidu.
  2. Formulář – formulář dostupný na internetových stránkách Obchodu, který slouží pro vytvoření účtu zákazníkem.
  3. Objednávkový formulář - elektronická služba založená na interaktivním formuláři, který je dostupný v Obchodě. Objednávkový formulář umožňuje Kupujícímu provést objednávku, zejména výběrem Zboží, jejich parametrů, a dále umožňuje zvolit i příslušný způsob platby a dodání.
  4. Spotřebitel – fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, uzavírající s podnikatelem právní jednání,
  5. Občanský zákoník – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
  6. Účet – soubor zdrojů a informací označených jménem (loginem) a heslem, které Kupující poskytuje pro IT systém Poskytovatele služeb. V rámci účtu se shromažďují uživatelem poskytnuté údaje a taktéž i informace o Objednávkách jím zadaných v rámci Obchodu.
  7. Kupující – fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu a v případech stanovených obecně platnými předpisy i fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům. Kupujícím je dále i právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, která uzavřela nebo hodlá uzavřít kupní smlouvu s Prodávajícím, potažmo jiným způsobem využívá služeb Obchodu.
  8. Newsletter – informace zasílané elektronicky (na e-mailovou adresu uvedenou Uživatelem Služby) o nových produktech a akcích souvisejících s prodejem Zboží prezentovaných na internetových stránkách.
  9. Zboží – movitá věc dostupná v Obchodě, která je předmětem kupní smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím.
  10. Obsah – veškeré materiály a další informace dostupné a umístěné v Obchodě, včetně obchodních informací Prodávajícího.
  11. Elektronická služba – služby elektronicky poskytované Poskytovatelem služby, mezi něž patří:
  • umožnění uzavření kupní smlouvy zadáním Objednávky Zboží prezentovaných v Obchodě pomocí Objednávkového formuláře, včetně zobrazení jeho stavu,
  • vedení účtu,
  • přístup k historii objednávek,
  • odběr Newsletteru.
  1. Příjemce služby – fyzická osoba, právnická osoba a organizační složka bez právní subjektivity, která využívá Elektronických služeb poskytovaných ze strany Poskytovatele služby.
  2. Objednávka – vyjádření vůle Kupujícího uzavřít s Prodávajícím smlouvu o koupi/prodeji Zboží.

 

III. Obecná pravidla pro používání Obchodu

 

  1. Oznámení, inzeráty, ceníky a další informace o Zboží uvedené na stránkách Obchodu, zejména jejich popis, technické a provozní parametry, včetně cen, se považují za návrh na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 a násl. Občanského zákoníku.
  2. Smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu jsou uzavírány pouze v českém jazyce.
  3. Všechny ceny uvedené v Obchodě jsou uvedeny v korunách českých. Uvedené ceny zahrnují i daň z přidané hodnoty (DPH), a to v souladu s platnou a účinnou zákonnou právní úpravou. Ceny Zboží však nezahrnují případné náklady na doručení, které se uvádí při zadávání Objednávky.
  4. Prodávající si vyhrazuje, že všechny rozměry čalouněného nábytku uvedené na stránkách Obchodu jsou uváděny v centimetrech s tolerancí cca 5 cm dle typu čalounění zvoleného Kupujícím.
  5. V případě, že Kupující poruší zákonnou právní úpravu, ustanovení těchto obchodních podmínek nebo zásady ochrany osobních údajů, popřípadě jedná-li Kupující způsobem, který ztěžuje provoz Obchodu nebo zatěžuje ostatní Kupující, má Prodávající právo zbavit Kupujícího práva používat Obchod a omezit jeho přístup ke všem nebo části Zboží nabízených v Obchodě.
  6. Kupující získá přístup k Obsahu obsaženému v Obchodě zahájením používání webových stránek nebo stránek Obchodu.
  7. Kupující může používání služeb zahrnujících přístup do Obchodu kdykoli ukončit opuštěním webu nebo stránek Obchodu.
  8. Užívání Obchodu Kupujícím, které spočívá pouze v prohlížení a čtení informací obsažených v Obchodě, nevyžaduje registraci a je bezplatné.

 

IV. Pravidla pro zadávání objednávky

 

    Kupující může provést objednávku Zboží z Obchodu:
  • online prostřednictvím internetových stránek Obchodu; lanonabytek.cz
  • prostřednictvím e-mailu zasláním e-mailu na adresu: office@lanonabytek.cz,
  • telefonicky na čísle: +420 739 330566
    Podmínkou vyřízení Objednávky je správné vyplnění Objednávkového formuláře včetně uvedení všech potřebných údajů označených symbolem „*“, přičemž tento Objednávkový formulář je dostupný na internetových stránkách Obchodu. Kupující poskytuje údaje za účelem vyřízení Objednávky v následující podobě:
  • jméno a příjmení,
  • korespondenční adresa,
  • doručovací adresa objednávky,
  • telefonní číslo a
  • e-mailová adresa.

Povinnost poskytnout výše uvedené údaje platí i pro Objednávky zadávané e-mailem a telefonicky.

  1. Prodávající neprodleně po odeslání Objednávky Kupujícím potvrdí do dvou pracovních dnů Kupujícímu její obdržení formou e-mailu na adresu uvedenou kupujícím. V e-mailu Prodávajícího budou uvedeny všechny důležité náležitosti Objednávky, včetně prohlášení Prodávajícího o jejím přijetí.
  2. Kupující může provádět změny v Objednávce nebo ji zrušit pouze do té doby, dokud Prodávající nepotvrdí přijetí Objednávky k provedení.
  3. Pokud nebude možné objednávku potvrdit vinou Kupujícího, zejména v důsledku uvedení nesprávných kontaktních údajů, bude Objednávka ze strany Prodávajícího zrušena, a to do 3 pracovních dnů ode dne zadání Objednávky.
  4. Prodávající bude Kupujícího informovat o přijetí Objednávky zasláním příslušného e-mailu na adresu Kupujícího, kterou uvedl při zadávání Objednávky. Obdržením předmětné zprávy dochází mezi Kupujícím a Prodávajícím k uzavření kupní smlouvy.

V. Platební podmínky

 

  1. Prodávající umožňuje Kupujícím následující způsoby platby:
  • Platba na dobírku, která se provádí v hotovosti kurýrovi při přijetí objednaného Zboží.
  • Platba převodem na bankovní účet prodávajícího:

"Lano Meble" Siwik Cezary, Tyble 43C, 98-420 Sokolniki, banka: PKO Bank Polski, číslo bankovního účtu: PL29 1020 4564 0000 5802 0362 0192 (IBAN)

  • Převod na účet - po zadání objednávky se na potvrzovací kartě objeví tlačítko "Tisknout formulář převodu". Kupující si může vytisknout vyplněný převodní formulář přímo odtud nebo vyplnit formulář ručně zapsáním údajů o převodu z obrazovky a vzít jej na jakékoliv místo přijímající platby.
  • Platba ve splátkách, která je zcela nebo zčásti provedena z prostředků z úvěru poskytnutého ze strany následujících obchodních společností:

Santander Consumer Bank S.A. se sídlem ve Vratislavi (54-202), ul. Legnicka 47B, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeném Okresním soudem pro Wrocław Fabryczna ve Wroclawi, VI obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000040562, NIP 5272046102, REGON 012736938

Alior Bank S.A. se sídlem ve Varšavě (02-232), ul. Łopuszańska 38D, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeném Okresním soudem pro hlavní město Varšava Varšava ve Varšavě, 14. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000305178, NIP 1070010731, REGON 141387142

mBank S.A. se sídlem ve Varšavě (00-850), ul. Prosta 18, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeném Okresním soudem pro hlavní město Varšava Varšava ve Varšavě, 13. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000025237, NIP 5260215088, REGON 001254524

  1. V rámci splátkového systému může Kupující využít následujících platebních možností:

Splátkový platební systém eRaty nabízený společností Santander Consumer Bank S.A. se sídlem ve Wroclawi, podrobné podmínky použití výše uvedeného služby jsou dostupné na webových stránkách úvěrové instituce: https://www.santanderconsumer.pl/;

Splátkový platební systém eRaty nabízený mBank S.A. se sídlem ve Varšavě, podrobné podmínky použití výše uvedeného služby jsou dostupné na webových stránkách úvěrové instituce: https://www.mbank.pl/

splátkový platební systém eRaty nabízený společností Alior Bank S.A. se sídlem ve Varšavě, podrobné podmínky použití výše uvedeného služby jsou dostupné na webových stránkách úvěrové instituce: https://www.credit-agricole.pl/

 

  1. Kupující může provést elektronickou platbu způsobem dostupným na internetových stránkách Obchodu.

 

VI. Provedení objednávky

 

  1. Délku doby provedení Objednávky (dodací lhůta) Prodávající stanovuje na 21 pracovních dnů, počítanou ode dne potvrzení přijetí Objednávky ke zpracování prodávajícím. Využije-li Kupující možnost platby na splátky, doba provedení objednávky se počítá ode dne, kdy kupující uzavřel smlouvu se subjekty uvedenými v čl. V odst. 1 písm. d. těchto obchodních podmínek.
  2. U Zboží, které nebude v době přijetí Objednávky na skladě Prodávajícího, může být dodací lhůta prodloužena na 30 pracovních dnů, a to v závislosti na době dodání předmětného Zboží ze strany dodavatelů. O této skutečnosti bude Prodávající informovat Kupujícího e-mailem.
  3. Bude-li dodání Zboží, které si Kupující objednal, vyžadovat více než 30 pracovních dnů, bude Kupující o této skutečnosti a o plánovaném termínu dodání informován Prodávajícím emailem, a to na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím.
  4. Pokud Kupující zvolí způsob platby formou PayU, PayPal nebo bankovním převodem, doba provedení objednávky se počítá ode dne připsání peněžních prostředků na bankovní účet.
  5. Pokud Kupující zvolí způsob platby formou PayU, PayPal, doba provedení objednávky se počítá od data platby s potvrzeným stavem správně provedené operace.

 

VII. Doručení

 

Prodávající nabízí následující způsoby doručení nebo vyzvednutí objednávky:

  • Doručení kurýrem, doručení kurýrem na dobírku;
  • Vlastní doprava prodávajícího - týká se Objednávek postelí, objednaných s matrací nebo bez matrace, nábytku a sedacích souprav;
  • Doprava externí přepravní společností – v případě zahraničních zakázek do: Polska, Slovenska, Německa, Belgie, Nizozemí, Velké Británie, Rakouska, Chorvatska, Dánska, Estonska, Finska, Francie, Řecka, Španělska, Litvy, Lucemburska, Lotyšska, Malty nebo Portugalska.
  1. Doručování objednávek je možné na území České republiky i do zahraničí.
  2. Případné náklady na doručení se uvádí při zadávání objednávky. Náklady na doručení, potažmo jejich výše, závisí na způsobu dodání a platby zvolené kupujícím. Náklady na doručení jsou taktéž uvedeny na internetových stránkách Obchodu v záložce „Doručení“.
  3. Kurýr doručí objednávku na adresu uvedenou kupujícím ve formuláři.
  4. Objednané Zboží by mělo být Kupujícímu doručeno nejpozději do sedmi pracovních dnů ode dne, kdy bylo Prodávajícím odesláno.
  5. Pokud Kupující zvolil jako způsob platby bankovní převod, je objednané Zboží odesláno až po připsání platby Kupujícího na účet Prodávajícího.
  6. Pokud si Kupující zvolí způsob platby ze systému PayU nebo PayPal, bude Zboží po zaplacení odesláno s potvrzeným stavem o správně provedené operaci.
  7. Pokud si Kupující zvolí způsob platby na splátky, bude Zboží odesláno teprve po připsání peněžních prostředků z úvěru poskytnutého Kupujícímu na bankovní účet Prodávajícího.
  8. Dodání Zboží nezahrnuje přinesení Zboží do bytu Kupujícího.
  9. Zboží je dodáváno od pondělí do neděle mezi 6:00 a 23:00.
  10. Kupující je povinen neprodleně po obdržení Zboží zkontrolovat, zda zásilka nebo její obal nemá viditelné poškození. V případě zjištění poškození je Kupující povinen sepsat za přítomnosti kurýra reklamační protokol.

 

VIII. Reklamační řád, mimosoudní způsoby vyřizování stížností a vymáhání nároků

 

  1. Pokud prodané Zboží vykazuje vady, má Kupující právo uplatnit u Prodávajícího reklamaci. Vady Zboží vzniklé v důsledku nesprávného užívání Kupujícím nemohou být předmětem reklamace.
  2. Reklamaci lze učinit:
  • osobně v místě podnikání Prodávajícího: Tyble 43C, 98-420 Sokolniki, Polsko;
  • dopisem na následující adresu: Tyble 43C, 98-420 Sokolniki;
  • v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na adresu: complaint@lanofurniture.com.
  1. Reklamace musí obsahovat alespoň:
  • údaje Kupujícího (jméno, příjmení, adresa umožňující kontakt s Kupujícím),
  • označení reklamovaného výrobku,
  • datum jeho přijetí,
  • popis vznesených námitek.

Pokud jsou údaje uvedené v reklamaci nedostatečné nebo vyžadují-li doplnění, vyzve Prodávající před prošetřením reklamace Kupujícího k doplnění reklamace v uvedeném rozsahu. Přiložení kopie účtenky nebo faktury k reklamaci usnadní rozpoznání předmětné Objednávky.

  1. Lhůta pro posouzení reklamace je 14 dnů, přičemž tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace Prodávajícím, a to ve správném znění. Odpověď na reklamaci je zasílána poštou na adresu uvedenou kupujícím, anebo e-mailem, pokud je jako korespondenční adresa uvedena e-mailová adresa.
  2. Prodávající neodpovídá za škodu způsobenou chybami nebo omyly Kupujícího při zadávání Objednávky, jakož i za neoprávněné odmítnutí převzetí Zboží, kterého se dopustil. V takové situaci nese náklady spojené s opětovným odesláním Zboží Kupující.
  3. Podrobné informace o možnosti Spotřebitele využít mimosoudní způsoby vyřizování sporů je na stránkách České obchodní inspekce: čoi.cz. V případě vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Spotřebitel podat návrh na mimosoudní vyřešení takového sporu na Českou obchodní inspekci, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2.

 

IX. Odstoupení od smlouvy

 

  1. Spotřebitel má v souladu s ustanovením § 1829 a násl. Občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů, a to i bez udání důvodu. Prodávající tuto lhůtu prodlužuje na 60 dnů. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 60 dnech ode dne obdržení Objednávky.
  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet ode dne dodání Zboží Kupujícímu nebo jím určené třetí osobě. V případě smlouvy, která se vztahuje na vícero Zboží, které jsou dodávány samostatně, v dávkách nebo po částech, začíná lhůta pro odstoupení od smlouvy běžet ode dne převzetí posledního kusu Zboží, šarže nebo části Zboží ze strany Kupujícího (nebo jím označenou třetí osoby).
  3. Pro zachování práva na odstoupení od smlouvy postačí zaslat prohlášení o odstoupení před uplynutím lhůty. Prohlášení lze zaslat prodávajícímu:
  • dopisem na následující adresu: Tyble 43C, 98-420 Sokolniki;
  • v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na adresu: complaint@lanofurniture.com
  1. V případě platného odstoupení od smlouvy za výše uvedených podmínek vrátí Prodávající nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení kupujícího o odstoupení od smlouvy kupujícímu všechny peněžní úhrady, které od Kupujícího přijal, a to včetně nákladů na dodání zboží, s výhradou odstavců 6 a 7 tohoto odstavce.
  2. Pokud Prodávající výslovně nenabídl možnost, že si Zboží od Kupujícího vyzvedne sám, může Prodávající zadržet vrácení přijatých plateb od Kupujícího, a to do té doby, dokud Zboží neobdrží zpět nebo dokud Kupující neprokáže jeho zaslání zpět, podle toho, která událost nastane dříve.
  3. V případě, že Kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob standardního dodání Zboží nabízený Prodávajícím, není Prodávající povinen uhradit Kupujícímu zvýšené náklady s tím vzniklé.
  4. Kupující je povinen neprodleně vrátit Zboží Prodávajícímu, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy, nebo jej předat osobě pověřené Prodávajícím k jeho vyzvednutí, pokud Prodávající nenabídl, že si Zboží vyzvedne sám. Pro splnění lhůty stačí Zboží odeslat před uplynutím jeho platnosti. Vrácený produkt prosím bezpečně zabalte a na viditelné místo na balíku napište „VRÁTIT“.
  5. Přímé náklady na vrácení Zboží nese Kupující a výše těchto nákladů závisí na rozměrech vráceného Produktu.
  6. Vrácení peněz Kupujícímu bude provedeno stejným způsobem platby, jaký použil Kupující při koupi Zboží, pokud Kupující nebude výslovně souhlasit s jiným způsobem vrácení, který pro něj nebude znamenat žádné náklady.
  7. Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nemá Spotřebitel ve vztahu ke smlouvám uvedeným v ustanovení § 1837 Občanského zákoníku, a to ke smlouvám:
  • poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,
  • dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla ujednána v době uzavření smlouvy s tím, že dodání je možné uskutečnit až po uplynutí třiceti dnů a jejichž skutečná hodnota závisí na výchylkách trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  • dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
  • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby,
  • dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil,
  • dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil,
  • dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání,
  • ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období,
  • uzavírané na základě veřejné dražby podle jiného zákona, které může být spotřebitel fyzicky přítomen, nebo
  • dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4.
  1. Kupující je odpovědný za jakékoliv snížení hodnoty Zboží v důsledku jeho používání jiným způsobem, než jaký byl nutný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti Zboží.
  2. Následující položky nelze vrátit:
  • prefabrikát, tedy vyrobený na individuální objednávku kupujícího (t.j. kontinentální postele, matrace nestandardních rozměrů. Standardní rozměr matrace: 80x200, 90x200, 100x200, 120x200, 140x200, 160x200, 180x200),
  • výrobek, který byl dodán v uzavřeném obalu a který po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů (tj. mimo jiné matrace, které byly vybaleny z původního obalu).

 

X. Záruka

 

  1. Na veškeré Zboží nabízené a prodávané prostřednictvím Obchodu se vztahuje záruka na bezvadnost dodávaného zboží v délce 24 měsíců. Záruční doba se počítá ode dne dodání Zboží Kupujícímu.
  2. Pokud Kupující v záruční době zjistí, že Zboží vykazuje fyzické vady, zavazuje se Prodávající opravit Zboží nebo ho vyměnit za nové, a to ve lhůtě 21 pracovních dní ode dne, kdy Kupující vady nahlásil. Volba způsobu odstranění vady je na Kupujícím. Možnost volby je omezena pouze tím, že by zvolený Kupujícím způsob nápravy nebyl možný, nebo by ve srovnání s druhým možným způsobem byl pro Prodávajícího nepřiměřeně nákladný.
  3. Pokud je dle názoru Prodávajícího oprava Produktu nebo výměna za nový nemožná nebo by vyžadovala neúměrně zvýšené náklady, vrátí Prodávající Kupujícímu zaplacenou kupní cenu.
  4. Jestliže Kupující oznámí vadu Zboží v rámci záruky, Prodávající vyzvedne Zboží na své náklady nebo Zboží opraví v místě, kde se nachází.
  5. Kupující je povinen fyzickou vadu v rámci poskytnuté záruky Prodávajícímu nahlásit nejpozději do 14 dnů od zjištění vady. Oznámit vadu je možné:
  • dopisem na následující adresu: Tyble 43, 98-420 Sokolniki;
  • v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na adresu: complaint@lanofurniture.com.
  1. Oznámení vady by mělo obsahovat údaje Kupujícího (jméno, příjmení, adresu, kontaktní číslo), doklad o zakoupení Zboží u Prodávajícího, popis vznesených námitek a označení, že Kupující činí oznámení v rámci záruky.
  2. Poskytnutí záruky Prodávajícího na předmětné Zboží nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje další práva Kupujícího, která vyplývají z platných ustanovení za vady prodávané věci.
  3. Odpovědnost v rámci poskytnuté záruky se vztahuje toliko na vady vzniklé z důvodů, které souvisejí s prodaným Zbožím.
  4. Záruka se nevztahuje na:
  • vady, mechanické poškození, množstevní nedostatky, které bylo možné zpozorovat při dodání;
  • poškození vzniklé v důsledku nesprávného použití, montáže kupujícím nebo vlastní dopravy;
  • poškození vzniklé v důsledku nesprávné údržby nábytku (vlhkost, teplota, rozbité prvky);
  • poškození vzniklé v důsledku změny nebo opravy nábytku provedeného kupujícím nebo na jeho žádost;
  • barevné změny způsobené oxidací a slunečním zářením, v případě bílého nábytku existuje možnost změny barvy způsobené přirozenou strukturou borovicového dřeva (změna barvy, suky a prstence). Dřevo je přírodní produkt, jehož kresba, struktura a barva podléhají výkyvům souvisejícím s růstem, polohou a klimatem. Navíc odstín povrchu dřeva se v průběhu času mění vlivem světla a tepla. Tomuto přirozenému procesu stárnutí ve větší či menší míře podléhají všechny druhy dřeva. Dřevo není světlostálé.;
  • ke změně barvy nejvíce přispívá vystavení slunečnímu světlu, včetně rozptýleného denního světla v interiéru. Intenzita změny barvy, ke které dochází, nezávisí jen na plynutí času, ale také na umístění nábytku;
  • vady související s nesprávným skladováním Zboží, tj. vady vzniklé z důvodu nevhodné teploty, vlhkosti nebo nevhodné údržby;
  • je-li důvodem pro snížení ceny vada Zboží, o které Kupující v době nákupu věděl;
  • rozdíly ve vzhledu nábytku, které mohou vyplývat z nastavení počítače;
  • rozdíly v barvách, uspořádání suků a kruhů;
  • přirozené "kazy" a suky vyskytující se ve struktuře dřeva, záměrně zachované v procesu výroby nábytku, zdůrazňují jejich autenticitu a přirozenost;
  • rozdíly ve velikostech matrací, které pramení z vlastností obsažených materiálů, ze kterých jsou tyto matrace vyrobeny, dosahují-li tyto rozdíly velikosti až 2 cm;
  • neviditelné prvky jako: rám, dna zásuvek, deska podpírající rám, apod. Tyto neviditelné prvky nejsou lakovány jako zbytek postele;
  • praskliny vzniklé dynamickým šroubováním nebo šroubováním podél okrajů nábytku;
  • modrá lazura dřevěných prvků – jedná se o přirozenou změnu barvy dřeva, které bylo pokáceno v lese a vlivem stárnutí po určitou dobu zmodralo do podoby polena. Modrá lazura neovlivňuje negativně lidské zdraví, a to jak při použití takového dřeva, tak při zpracování. Zbarvení absolutně neovlivňuje trvanlivost prvku.

 

XI. Kupující, který není spotřebitel

 

  1. Tento článek obchodních podmínek, a to včetně všech níže uvedených ustanovení se vztahují na Kupujícího, který není Spotřebitelem a smlouvu uzavírá za účelem, který přímo souvisí s jeho obchodní nebo profesní činností.
  2. Odpovědnost Prodávajícího za vady Zboží vůči Kupujícímu, který není Spotřebitelem, je vyloučena.
  3. Prodávající má v případě Kupujících, kteří nejsou Spotřebiteli, právo omezit výběr dostupných způsobů plateb. Prodávající má taktéž právo vyžadovat po tomto Kupujícím úplné, nebo alespoň částečné zaplacení kupní ceny předem, a to bez ohledu na způsob platby, který si Kupující zvolil v Objednávkovém formuláři, jakož i bez ohledu na skutečnosti uvedené v předmětné kupní smlouvě.
  4. Kupující, který není Spotřebitelem, je povinen splnit svůj závazek z kupní smlouvy (tj. zejména uhrazení ceny a vyzvednutí Zboží) neprodleně, nejpozději však do 7 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, pokud tato kupní smlouva nestanoví jinak.
  5. Zboží, které je předmětem kupní smlouvy uzavřené s Kupujícím, který není Spotřebitelem, zůstává majetkem Prodávajícího až do zaplacení plné výše kupní ceny i nákladů na dodání vyplývajících z kupní smlouvy.
  6. V okamžiku předání Zboží ze strany Prodávajícího do rukou přepravce přecházejí na Kupujícího veškeré výhody, užitky a břemena plynoucí z tohoto Zboží, stejně jako i riziko náhodné ztráty Zboží, poškození Zboží či zničení Zboží. Prodávající v takovém případě neodpovídá za ztrátu, vadu, poškození nebo zničení Zboží, vzniklo-li od jeho převzetí předání k přepravě až do jeho předání Kupujícímu. Prodávající taktéž neodpovídá za případné prodlení při přepravě zásilky.
  7. Je-li Zboží zasíláno Kupujícímu prostřednictvím přepravce, je Kupující, který není Spotřebitelem, povinen bez zbytečného odkladu zásilku prohlédnout, a to způsobem, který je u zásilek tohoto druhu vhodný a očekávaný. Zjistí-li Kupující, že během přepravy došlo ke ztrátě nebo poškození Zboží, je Kupující povinen provést veškeré úkony potřebné ke zjištění a stanovení odpovědnosti přepravce.
  8. Kupující, který není Spotřebitelem, může smlouvu o poskytování Elektronických služeb vypovědět s okamžitou platností i účinností, a to i bez uvedení důvodů. Smlouva se vypoví zasláním předmětného prohlášení Příjemci služby.
  9. Odpovědnost Prodávajícího vůči Kupujícímu, který není Spotřebitelem, bez ohledu na právní základ, je omezena, a to jak v rámci jedné reklamace, tak za všechny reklamace celkem. Odpovědnost Prodávajícího je podle tohoto odstavce omezena co do výše zaplacené ceny a nákladů na dodání vyplývajících z kupní smlouvy. Prodávající odpovídá Kupujícímu, který není Spotřebitelem, pouze za škody, které byly v době uzavření smlouvy předvídatelné. Prodávající podle tohoto odstavce neodpovídá vůči Kupujícímu, který není spotřebitelem za vzniknuvší ušlý zisk.
  10. Případné spory vzniklé mezi Prodávajícím a Kupujícím, který není Spotřebitelem, budou řešeny u soudu, jehož věcná i místní příslušnost bude odvozena od sídla Prodávajícího.

 

XII. Zásady a podmínky používání Obchodu a stížnosti týkající se obchodu

 

  1. Používání Obchodu je možné za předpokladu, že ICT systém Zákazníka splňuje následující minimální technické požadavky:
  • počítač nebo mobilní zařízení s přístupem k internetu (s procesorem minimálně 800 MHz, 512 MB RAM, grafickou kartou a obrazovkou s rozlišením 800x600 a 56 barev);
  • nainstalovaný Internet Explorer verze 10 nebo novější, popř. nejnovější verze jiných internetových prohlížečů (včetně mobilních): Chrome, Firefox, Opera, Safari s povoleným užíváním skriptovacího jazyku JavaScript;
  • aktuální, aktivní a správně nakonfigurovaný e-mailový účet;
  • schopnost zařízení číst soubory ve formátu Portable Document Format (PDF).
  1. Jestliže zákazník Obchodu používá hardware nebo software, který nesplňuje technické požadavky uvedené v odst. 1 tohoto článku, neručí Prodávající za správné fungování služby a upozorňuje, že tato skutečnost může mít negativní vliv na kvalitu jím poskytovaných služeb.
  2. V rámci využívání Elektronických služeb je zákazníkovi Obchodu zakázáno poskytovat obsah nelegálního charakteru, který by porušoval zákonná ustanovení platná na území České republiky, dobré mravy nebo nepsané morální normy.
  3. Kupující nese plnou odpovědnost za případné následky vyplývající z jeho nesprávného vyplnění Formulářů, obzvláště pak z uvedení nesprávných nebo nepravdivých údajů.
  4. Kupující má právo podat stížnost na fungování internetových stránek Obchodu:
  • písemně – doporučeným dopisem na adresu sídla Prodávajícího,
  • osobním podáním písemné reklamace v provozovně Prodávajícího,
  • v elektronické podobě zasláním e-mailu na adresu complaint@lanofurniture.com.
  1. Stížnost by měla obsahovat:
  • identifikační údaje a kontaktní údaje Kupujícího,
  • popis problému, který vedl k podání stížnosti,
  • žádost Kupujícího v souvislosti s podanou stížností.
  1. Stížnost bude vyřízena neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne jejího obdržení.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo ponechat stížnost bez odezvy, pokud se jedná o omezení provozu Obchodu vyplývající z neznalosti obchodních podmínek, zejména pak z důvodu nesplnění technických požadavků uvedených v tomto článku obchodních podmínek.

 

XIII. Osobní údaje

 

  1. Kupující bere na vědomí, že správcem osobních údajů, které jsou ze strany Kupujícího sdělovány za účelem realizace Objednávek a vzniku závazkových vztahů, je Prodávající.
  2. Informace o právech Kupujícího v souvislosti se zpracováním osobních údajů, účelech, příjemcích údajů a zásadách zpracování údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.

 

XIV. Recenze v internetovém obchodě

 

  1. Zákazník internetového obchodu má možnost dobrovolně a bezplatně zanechat recenzi týkající se nákupů uskutečněných v internetovém obchodě. Předmětem recenze může být také hodnocení, fotografie nebo recenze zakoupeného produktu v internetovém obchodě.
  2. Po provedení nákupu v internetovém obchodě poskytne prodávající údaje nezbytné pro vytvoření pozvánky k hodnocení společnosti zajišťující proces dotazování. Odesílání dotazníků a sběr recenzí prostřednictvím formulářů je plně spravován společností TrustMate SA se sídlem Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA zašle zákazníkovi e-mailovou zprávu s žádostí o zanechání recenze a odkazem na online formulář, který umožňuje vytvoření recenze. Online formulář umožňuje odpovídat na otázky prodávajícího týkající se nákupů, hodnotit je, přidat vlastní popis k recenzi a nahrát fotografii zakoupeného produktu. Pokud zákazník po obdržení první výzvy k zanechání recenze žádnou recenzi nezanechá, TrustMate může pozvánku k recenzi zopakovat.
  3. Recenzi může zanechat pouze zákazník, který uskutečnil nákup v internetovém obchodě prodávajícího.
  4. Recenze zanechané zákazníkem jsou publikovány prodávajícím v internetovém obchodě a na profilu TrustMate.io.
  5. Recenze nesmí být zákazníkem používány k protiprávnímu jednání, zejména k jednání představujícímu nekalou soutěž vůči prodávajícímu nebo k jednání, které porušuje osobnostní práva, práva duševního vlastnictví nebo jiná práva prodávajícího či třetích osob.
  6. Recenze může být vystavena pouze na skutečně zakoupené produkty v internetovém obchodě prodávajícího. Je zakázáno uzavírat fiktivní nebo zdánlivé kupní smlouvy za účelem zanechání recenze. Autorem recenze nemůže být prodávající ani jeho zaměstnanci, bez ohledu na typ pracovního vztahu.
  7. Zanechaná recenze může být kdykoli autorem odstraněna.

 

XV. Závěrečná ustanovení

 

  1. Obsah obchodních podmínek se může v čase měnit. Případné změny obchodních podmínek se však nebudou vztahovat na smlouvy uzavřené před dnem nabytí účinnosti nového znění obchodních podmínek.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoliv změnit.
  3. Aktuální i archivované verze Pravidel jsou k dispozici na www.lanonabytek.cz, odkud je lze kdykoli stáhnout, uložit na trvalé médium nebo vytisknout.
  4. Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. SRPNA 2022.

 

Logo Lano

Zobrazit vše
Sbalit
nahoru
Subregion neexistuje
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium