LANO | Dětské postele, patrové postele, nízké patrové postele

Hlášení reklamace

Reklamační podání:

Stáhněte si záruční list postele LANO

Stáhněte si záruční list matrace LANO


1. Veškeré připomínky prosíme zasílat společně s fotografiemi na adresu:

complaint@lanofurniture.com

tel.: +420 739 330566

2. Reklamace může být podána v rámci 24měsíční záruky.
3. Reklamace v případě technické vady vzniklé při výrobním procesu nebo v případě chybějících prvků musí být podána do 10 dnů od data dodání produktu. Prodávající nebude nést odpovědnost za vady po překročení této lhůty.
4. O přijetí reklamace k realizaci ze strany Zárukovatele nebo o uznání reklamace za neopodstatněnou bude Kupující informován e-mailem do 14 dnů od data obdržení informace o reklamaci. Ve výjimečných případech může být tato lhůta prodloužena o sedm dnů.
5. Základem pro posouzení reklamace Zárukovatelem je vlastnictví Záručního listu vydaného výrobcem.
6. Vrácení produktu je možné do 14 dnů bez uvedení důvodu.

*Vrácení se nevztahuje na:
- Produkt, který byl smontován
- Prefabrikovaný produkt, tedy vyrobený na individuální objednávku zákazníka (např. kontinentální postele)
- Matrace, které byly vybaleny z původního obalu (např. ochranné fólie)
- Matrace s nestandardními rozměry. Standardní rozměry matrací jsou: 80x200, 90x200, 100x200, 120x200, 140x200, 160x200, 180x200.

 

Záruka se nevztahuje na:

1. Vady, mechanická poškození, množstevní nedostatky, které bylo možné zaznamenat při dodání.
2. Poškození vzniklá v důsledku nesprávného používání, montáže nebo přepravy vlastními prostředky.
3. Poškození vzniklá v souvislosti s nesprávnou údržbou nábytku (vliv vlhkosti, teploty, zlomené prvky).
4. Poškození vzniklá v důsledku úprav nebo oprav nábytku provedených Kupujícím nebo na jeho objednávku. Zboží vyrobené na speciální objednávku zákazníka nelze vrátit.
5. Změny barvy způsobené oxidací a vystavením slunečnímu záření. V případě bílého nábytku je možné zabarvení způsobené přirozenou strukturou borovicového dřeva (změna barvy, suků a letokruhů).
6. Vady způsobené nesprávným skladováním, tj. nevhodná teplota, vlhkost nebo konzervace nevhodnými prostředky.
7. Pokud důvodem snížení ceny byla vada výrobku, která byla známa v době nákupu, nelze na tuto vadu podávat reklamace.
8. Rozdíly ve vzhledu nábytku mohou být způsobeny nastavením monitoru.
9. Rozdíly v barvách, uspořádání suků a letokruhů nelze reklamovat.
10. Sušky jsou charakteristickým rysem tohoto přírodního materiálu a nejsou důvodem k reklamaci.
11. Přírodní „kaz“ a suky, které se objevují ve struktuře dřeva, jsou záměrně zachovány při výrobě nábytku a podtrhují jeho autenticitu a přirozenou krásu.
12. Rozdíly ve velikosti matrací spojené s vlastnostmi materiálů, z nichž je matrace vyrobena, do 2 cm.
13. Neviditelné prvky, jako jsou: rošt, dna zásuvek, deska podpírající rošt apod., nejsou natřeny jako zbytek postele.
14. Všechny šrouby a vruty je nutné šroubovat pomalu a opatrně, aby nedošlo k prasknutí. NEŠROUBUJTE kování blízko okrajů!

 

Pravidla používání nábytku:

1. Nábytek by měl být používán v souladu s jeho určením.
2. Nábytek by měl být používán v uzavřených místnostech chráněných před škodlivými vlivy prostředí.
3. Nábytek může vydávat zápach až 72 hodin.
4. Je nutné nábytek umístit rovnoměrně (vyrovnat nábytek).
5. Je třeba se vyhnout kontaktu lakovaných povrchů s vysokými teplotami, rozpouštědly a chemickými prostředky. Tyto faktory mohou způsobit poškození lakovaného povlaku v podobě odbarvení nebo zmatnění.
6. Maximální zatížení zásuvky je 2–3 kg.
7. Maximální doporučená výška matrace je 13 cm.
8. Při nákupu mezipatra je nutné postel připevnit ke stěně z důvodu bezpečnosti.

 

 

Pravidla údržby nábytku:

1. Nábytek by měl být čištěn suchým nebo mírně vlhkým měkkým hadříkem, poté by měly být vyčištěné povrchy vysušeny.
2. Výrobce nenese odpovědnost za poškození lakovaných povrchů způsobené použitím chemických prostředků. Je možné používat čistící prostředky dostupné na trhu, za předpokladu, že budou předem otestovány na nenápadných místech.

 

Logo Lano

Zobrazit vše
Sbalit
nahoru
Subregion neexistuje
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium