LANO | Dětské postele, patrové postele, nízké patrové postele

Vrácení LANO

ro-returnări-lano

 

60 dní na vrácení

Víme, jak důležité je rozhodnutí vybrat postel pro vaše dítě, a proto jsme prodloužili lhůtu pro vrácení na 60 dní. Chceme, abyste si náš produkt dobře prohlédli a plně si užili jeho používání. Není třeba odůvodňovat vaše rozhodnutí, ale budeme vděční za jakoukoliv zpětnou vazbu, která nám pomůže zlepšit naše produkty a služby.
Seznamte se s naším procesem vrácení a nebojte se administrativních formalit, pokud byste změnili názor.

 

Vraťte postel LANO v 5 jednoduchých krocích:

krok 1


1. Informujte nás e-mailem o vašem záměru vrátit produkt
Stáhněte formulář níže, vyplňte ho a pošlete ho na biuro@lanomeble.pl nebo complaint@lanofurniture.com.

 

krok 2


2. Stanovíme datum pro vyzvednutí postele LANO
Budeme vás informovat, v který den můžeme přijít pro vyzvednutí vrácené postele. 2 dny před stanoveným datem vás kontaktujeme, abychom potvrdili datum a čas vyzvednutí.

 

krok 3


3. Připravte produkt na přepravu
Zabalte postel LANO stejným způsobem, jakým vám byla doručena. Ujistěte se, že je řádně chráněna pro přepravu, ideálně v původním obalu LANO.

 

krok 4


4. Počkejte na den vyzvednutí
V den stanovený k vyzvednutí přijdeme s vlastním vozidlem a budete mít odpovědnost za to, že produkt zabalený přenesete k vozidlu.

 

krok 5


5. Peníze vám budou vráceny na bankovní účet
Vaše peníze budou vráceny na bankovní účet, který jste uvedli dříve ve formuláři pro vrácení.

 

Často kladené otázky a odpovědi:

 

1. Jak mohu informovat LANO o svém záměru vrátit produkt?
O svém záměru vrátit postel LANO můžete informovat e-mailem na biuro@lanomeble.pl nebo na complaint@lanofurniture.com

2. Jak rychle dostanu odpověď na svůj e-mail ohledně vrácení?
Na váš e-mail odpovíme do 2 dnů od jeho obdržení. Co se týče dopravy, maximálně do 2 týdnů.

3. Jaké informace musím poskytnout při vrácení postele LANO?
Odpovědí na váš e-mail ohledně vrácení vám zašleme formulář pro vrácení, který obsahuje všechny potřebné údaje. Užitečné informace pro nás budou mimo jiné: číslo objednávky, jméno, příjmení a adresa.

4. Jak mám připravit produkt na vrácení?
Vrácený produkt musí být zabaleno a chráněno pro přepravu v původním obalu LANO.

5. Jak rychle přijde LANO vyzvednout vrácený produkt?
Produkt vrátíme nejpozději do 2 týdnů od obdržení vyplněného formuláře pro vrácení.

6. Pokryje LANO 100% náklady na objednávku při vrácení?
Vrácené částky nepokryjí náklady na dopravu a montáž, protože tyto služby byly již poskytnuty.

nahoru
Subregion neexistuje
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium